неділя, 5 квітня 2020 р.

      Доброго дня,шановні батьки та дорогі діти.Продовжується карантин і ми продовжуємо працювати на дистанції.Я знаю,що Вам,батьки, нелегко крім своєї звичної роботи ще спрямовувати і контролювати навчання дітей.І вам,дітки, вже хочеться до нашого класу,до наших звичних уроків,до живого спілкування з друзями.Повірте і мені цього хочеться не менше,ніж вам, а,напевно,ще більше.Були плани за цей час,що залишився,довчити решту матеріалу,повторити та систематизувати всі наші знання за 4 роки щоб вам було легше звикати до п"ятого класу,але нещадний вірус повністю змінив наше звичне життя і поламав наші плани.Та ми від нього сильніші. Діти,давайте будемо робити все для того,щоб легше було вашим батькам,будемо серйознішими і відповідальнішими. Ми вже дорослі,четвертокласники,тому виконуйте всі мої вказівки,відповідально ставтеся до навчання,щоб мені не було соромно за вас,коли підете в п"ятий клас.Діти,не відкладайте всі завдання на останній день.Я  планую нашу роботу по кількості уроків на тиждень.Якщо математик 5,то і 5 тем,, і 5 завдань, і так само інші предмети.Тому візьміть собі за правило: кожного дня виконувати по одному пункту мого плану,з усіх уроків, і після обіду відправляти або на Вайбер,або в клас.Так буде легше мені перевіряти і легше вам.
      Будемо надіятися,що цей карантин швидко закінчиться і наша школа наповниться знову вашими голосами.Виконуйте всі вказівки батьків,дотримуйтесь правил гігієни.Ми всі разом сильніші будь-якого вірусу.Будьте здорові!

Українська мова:
6 квітня   Перевірна робота за темами "Числівник.Займенник"
                 
1.Числівники-це слова,що означають...
          а)назву предмета;
          б)ознаку предмета;
          в)кількість предметів або їхній порядок при лічбі.
2.Числівники відповідають на питання...
          а)хто?,що?;
          б)скільки?,який?,котрий?;
          в)коли?,як?,де?.
3.Займенник у реченні може бути...
          а)тільки підметом;
           б)тільки присудком;
           в) підметом або другорядним членом речення.
4.В якому рядку записано тільки порядкові числівники?
           а)двадцять перший,третій,сім;
           б)п"ятнадцять,п"ятий,дев"ятий;
           в)шостий,сімнадцятий,тридцять перший.
5.Прочитай вірш.Підкресли займенники,надпиши особу.
          Нам гарно й весело рости,
          ми дружим- я і ти.
          І скрізь, по нашій всій землі,
          у нас живуть брати.
6.Склади речення на основі математичних виразів.Запиши їх.
         50 + 6 = 56                         16 : 2 = 8
7.Побудуй за поданою схемою речення так,щоб підмет і другорядний член виражалися
   займенниками.        __________    ==========   ..........

8.Склади твір-мініатюру ( 4 - 5 речень) "Ким я хочу стати."Введи в розповідь займенники.

7 квітня.    Повторення про дієслово.Лексичне значення дієслів.  ст.134-135 ,впр.303,304

8 квітня.   Дієслова- синоніми,дієслова-антоніми.                         ст.136-138,впр.309,312

10 квітня.  Побудова речень з однорідними присудками.              ст.139-140,впр.314.

11 квітня.  Тренувальні вправи                                                      впр.320.


Математика.

6 квітня. Ділення числа на добуток Ділення з остачею.                   ст.134,№986,987
7 квітня.  Ділення з остачею на двоцифрове число.                        ст.135,№991,993
8 квітня.Письмове ділення круглих багатоцифрових чисел.              ст.136,№1001,1002
9 квітня. Письмове ділення круглих багатоцифрових чисел.             ст.137,№1009,1014
10 квітня. Тренувальні вправи на вивчений матеріал.                        №1008,1010,1015.





Природознавство

7 квітня.  Чорне і Азовське моря.Використання і охорона природних багатств водойм.
                                                                    ст.119-127(під.),ст.51-53(зош.)
10 квітня. Грунти України,їх види.Охорона грунтів.

Немає коментарів:

Дописати коментар